luni, 4 ianuarie 2016

Rodica Anghelescu - Ionele, copilul mamei





Rodica Anghelescu - Ionele, copilul mamei

interpretează: Rodica Anghelescu (soprană)

muzica şi versurile: Marin Voican Ghioroiu

videoclip realizat de Ioan Muntean.



IONELE, COPLUL MAMEI





- Ionele, mamă, te scoală!

S-a făcut lumină-n sală…

Am tras storul la fereastră,

Ţi-am pus florile în glastră:     Bis:



Crizanteme miresmate

Şi muşcate parfumate,

Crin regal şi trandafir

Şi-un buchet de calomfir.     Bis:



Soarele-l lăsai să intre –

Razele-i să te alinte:

Să te lumineze ele…

Ca dragostea mamei tele.      Bis:



Am venit de ziua ta

Să-mi răcoresc inima.

La mulţi ani, iubit copile,

Fericire şi mult bine!     Bis:



- Maică, maică, n-am dormit,

Printre gene te-am zărit,

Cum udai florile mele

Şi te-mbrăţişai cu ele.     Bis:



Cu şoapte dulci le rugai,

Parte de mine să ai,

De mine, de fraţii mei…

Că sunt copilaşii tăi.     Bis:



Întinde, măicuţa mea!

…Mâna ce mă legăna;

Să mi-o pun la inimioară

Şi s-o ud cu-o lăcrimioară.     Bis:



Obrazul să-l pun pe ea,

S-o sărut, măicuţa mea!

Bunul Dumnezeu te ţine,

Să stai, maică, lângă mine.     Bis:



Hai-hai, copilul meu!

Pentru tine mă rog eu:

Să trăieşti, să ai de toate,

La mulţi ani cu sănătate!!     Bis:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu