joi, 7 ianuarie 2016

Marin Voican Ghioroiu - Mai trecu un an...


muzica şi versurile: Marin Voican-Ghioroiu

interpretează: Marin Voican-Ghioroiu

videoclip realizat de Ioan Muntean



MAI TRECU UN AN...

Prietenului meu Ioan Muntean



Doamne, mai trecu un an

Ca barca plutind pe val...

Și pe ceață și pe  soare,

C-așa-i viața trecătoare.

La mulți ani cu sănătate,

Sfinte Ioan, să ai de toate!



Diri-diriii... diri-da!

Ţine-o, Ionele, aşa,

Nu te da, nu te lăsa!...

Că odată-i ziua ta,

Că odată-i ziua ta.



Viață, ce frumoasă ești!

Ca o stea îmi strălucești

Pe cer senin, fără nori...

Ești grădina mea de flori

Unde am crescut și cânt

Să-mi fac omul fericit.



Diri-diriii... diri-da!

Ţine-o, Ionele, aşa,

Nu te da, nu te lăsa!...

Că odată-i ziua ta,

Că odată-i ziua ta.

Sfinte Ioane, la mulți ani,

Sănătate și mulți bani!

Fii ca brădișoru-n munte,

Și necazul să  te uite...

Să ai numai bucurii,

Fericit mereu să fii.



Diri-diriii... diri-da!

Ţine-o, Ionele, aşa,

Nu te da, nu te lăsa!...

Că odată-i ziua ta,

Că odată-i ziua ta.



Ia mai  toarnă-o țuică fiartă

Cum și Sfântul Ioan, odată,

Boteza cu busuiocul...

Boteza cu busuiocul!...

Să-ți intre-n casă norocul,

Ionele, să-ncepem jocul.



Diri-diriii... diri-da!

Ţine-o, Ionele, aşa,

Nu te da, nu te lăsa!...

Că odată-i ziua ta,

Că odată-i ziua ta.



Marin Voican-Ghioroiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu