duminică, 15 aprilie 2018

Rodica Anghelescu - Viaţa mea-crâng de pădure

Un comentariu:

  1. Rodica Anghelescu și-a făcut din cântec un adevărat CREZ al vieții

    VIAŢA MEA-I CRÂNG DE PĂDURE



    Ă…i! Viaţa mea-i crâng de pădure
    Neatinsă de secure,
    Cu fragi, alune şi mure Bis:
    Şi izvoare cristaline.

    Ă…i! În crâng cine mi-a intrat
    A rămas amorezat,
    Că mi-a intrat neicuţa Bis:
    Şi n-a mai plecat din ea.

    Ă…i! A rămas lângă mândra,
    Că îi place dragostea.
    Mândra are ochi de mure, Bis:
    Vrăjit pe neica mi-l ţine.

    Ă…i! Şi ne ţine pe-amândoi…
    La fântâna din zăvoi;
    Umbra pădurii e deasă, Bis:
    Dragostea îmi e frumoasă.

    Ă…i! Şi ne ţine pe-amândoi…
    La fântâna din zăvoi;
    Umbra pădurii e deasă, Bis:
    Dragostea îmi e frumoasă.

    RăspundețiȘtergere