miercuri, 10 decembrie 2014

Rodica Anghelescu - Tristeţe, mânca-te-ar corbii!

2 comentarii:

  1. Prieten drag iti multumesc pentru acest minunat cantec interpretat de distinsa Ta Doamna.
    Sincere si calduroase felicitari. Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. fumoase versuri

    Tristeţe, mânca-te-ar corbii,
    Să te bag sub firul ierbii,
    Şi peste tine să calc!…
    De mine te-ai agăţat,
    Şi de tine nu mai scap, Of!…
    Tristeţe, să-mi putrezeşti!
    Noaptea să nu-mi odihneşti,
    Cum nu odihnesc nici eu,
    Aşteptând copilul meu.
    Aşteptând copilul meu.

    Of! tristeţe… de ani mă ţii,
    Şi nicio vorbă nu-mi spui?
    Fiindcă n-ai avut copii,
    Şi de-aceea nici că-mi ştii
    Dorul lor mereu să-l duci,
    Să nu bei, să nu mănânci….
    Ziua şi noaptea să plângi,
    Ochii-n gene să n-atingi,
    Şi-ai să vezi cum te usuci,
    Şi-ai să vezi cum te usuci.

    Tristeţe, corbii să-ţi scoată
    Ochii… şi să rămâi oarbă!
    Dumnezeu să mi te bată,
    Să fii mereu blestemată!
    Şi de mamă şi de tată…
    Numai tu eşti vinovată;
    Pleacă de la mine-odată!
    Acum du-te şi mă lasă…
    Mi-a venit băiatu-acasă!
    Mi-a venit băiatu-acasă!

    RăspundețiȘtergere